Audyt SEO - informacje ogólne

Audyt jest stworzonym przez specjalistę SEO dokumentem, zawierającym opis błędów optymalizacyjnych w audytowanym serwisie oraz informacje w jaki sposób należy poprawić wskazane błędy.

Audyt SEO jest również dokumentem podsumowującym dotychczasowe wyniki pozycjonowania. Krótko mówiąc – skupia się on zarówno na czynnikach on site (optymalizacja), jak i off site (linki).

Kiedy zlecić audyt SEO?

Audyt powinien zostać wykonany jak najwcześniej – najlepiej jeszcze w fazie produkcyjnej projektu. Dzięki temu można uniknąć ewentualnych przykrych niespodzianek, kiedy trzeba będzie przebudować część serwisu, bądź też będzie można zaoszczędzić masę czasu zmieniając strukturę adresów URL bez konieczności tworzenia przekierowań 301.

Czy mój serwis potrzebuje audytu?

Krótko mówiąc – tak. Jeżeli Twój serwis powstawał bez konsultacji ze specjalistą ds. SEO, a chcesz aby był odpowiednio zoptymalizowany i poprawił swoją widoczność w wyszukiwarkach internetowych, to audyt SEO jest podstawą do podjęcia dalszych działań. Nawet jeżeli zlecisz samą optymalizację, to musi ona zostać wdrożona w oparciu o pewien koncept – czyli właśnie audyt.

Jeżeli szukasz osoby, która wykona dla Ciebie audyt SEO, prześlij do mnie adres swojej strony internetowej na adres: seo@seogrizzly.pl