Co rozumiem przez content marketing?

Przez pojęcie content marketingu rozumiem budowę eksperckiej bazy wiedzy na stronie klienta w celu pozyskania dodatkowego ruchu z wyszukiwarek internetowych.

Treści są dostarczane przez klienta – jako eksperta w swojej branży. Jednak to ja odpowiadam za wyszukanie odpowiednich słów kluczowych, optymalizację dostarczonych treści i wreszcie – ich pozycjonowanie.

Jakie dokładnie usługi świadczę?

Przede wszystkim moim zadaniem jest wybór odpowiednich tematów artykułów, aby były one faktycznie wyszukiwane przez internautów.

Kolejnym etapem współpracy jest optymalizacja dostarczonych treści pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Ostatnim etapem jest linkowanie, które może być połączone z marketingiem szeptanym. Dobre treści obronią się same – dlatego też nie musimy się obawiać wklejając link na forum, którego zadaniem jest rozpoczęcie dyskusji na dany temat.

Jaki cel ma content marketing?

Bezpośrednim wpływem content marketingu na stronę jest znaczy wzrost ruchu. Pytanie brzmi – w jaki sposób chcemy wykorzystać ten ruch? Każdy artykuł powinien mieć określony cel i w nienachalny sposób reklamować usługi klienta, zachęcać do kontaktu czy zakupu w sklepie.

Dlaczego warto zlecić content marketing?

W celu pozyskania ruchu swoich potencjalnych klientów. Jeżeli prowadzimy sklep internetowy – mogą to być recenzje produktów, dokładny opis ich działania, a także wszelkiego rodzaju ciekawostki.

Prowadząc sklep z ekspresami do kawy, możemy skupić się na opisac/infografikach/filmikach dotyczących historii kawy, procesu parzenia, opisu poszczególnych gatunków… To wszystko interesuje naszych potencjalnych klientów i powinni odnajdywać odpowiedzi na swoje pytania u nas w sklepie, zamiast na stronach konkurencyjnych.

Content marketing jest świetną podstawą do stworzenia kampanii remarketingowych oraz budowania społeczności np.: na Facebooku.

Jeżeli szukasz osoby, która wykona dla Ciebie content marketing, prześlij do mnie adres swojej strony internetowej na adres: seo@seogrizzly.pl